چگونه یک سرویس تولید کتاب صوتی استخدام کنیم
نوشته شده توسط : یک دوست

از توصیه‌های ما، واضح است که خواندن صدا نقش مهمی در تعیین موفقیت یک کتاب صوتی دارد.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دانلود کتاب صوتی زندگینامه کلیک کنید
از صداپیشگان مشهور افراد مشهور گرفته تا طیف وسیعی از صداهای جذاب شخصیت ها، انتخاب فرد مناسب برای خواندن کتاب صوتی شما حیاتی است.

صدا به جذب مخاطبان جدید کمک می کند، چه افرادی که قبلاً هیچ وقت برای خواندن نداشتند، آنهایی که نابینا هستند و نمی توانند بخوانند، یا حتی خوانندگانی که در حال آزمایش ژانرهای جدیدی هستند که شاید در فرم چاپی آنها را انتخاب نکنند. کتاب‌های صوتی در حال حاضر موج بزرگی از محبوبیت را پشت سر می‌گذارند و ارزش صنعت پیش‌بینی شده 157 میلیون پوند است. امسال، روز جهانی کتاب، مجموعه جدید کتاب های صوتی World of Stories را در کمپین خود گنجانده است.

همچنین به آن‌ها کمک می‌کند کتابی را خیلی سریع‌تر تمام کنند و کتاب دیگری را سریع‌تر برای خواندن انتخاب کنند. نسخه صوتی یک کتاب اغلب یک میانبر از نوع CliffsNotes در نظر گرفته می شد. در حد کمی قابل قبول بود، اما از نظر ارزش فرهنگی، صدا در جایی پایین تر از چیزی که چاپ شده واقعی بود، قرار داشت. واضح است که محبوبیت کتاب‌های صوتی فقط به یک ژانر محدود نمی‌شود، همه چیز از خاطرات گرفته تا داستان‌های تخیلی که بخشی از اکشن را به خود اختصاص می‌دهند. همین روندها در کمپین روز جهانی کتاب امسال منعکس شده است، با کتاب‌های صوتی هدف‌مند کودکانشان از داستان تخیلی کوین و کیتی تسانگ «کوه اژدها» تا داستان «قهرمانان نهایی فوتبال» مت و تام اولدفیلد از مارکوس راشفورد. علاوه بر جذب خوانندگان مشتاق، کتاب های صوتی به الهام بخشیدن عشق به کتاب در کسانی که در اصل ممکن است چندان مشتاق نبوده اند کمک کرده است.

علاوه بر این، ضربان قلب شرکت‌کنندگان هنگام گوش دادن به کتاب‌های صوتی بیشتر بود. در نتیجه، داستان سرایی از طریق صدای دیجیتال می تواند تجربه غنی تری نسبت به سایر فرمت ها برای شنوندگان به ارمغان بیاورد. محبوبیت فزاینده کتاب های صوتی به عنوان بخشی از تقاضای گسترده تر برای محتوای صوتی به طور کلی است.

چگونه یک سرویس تولید کتاب صوتی استخدام کنیم

آمار شنوندگان منعکس کننده این تمایل برای سهولت است، با مطالعه ای که توسط انجمن ناشران انجام شد نشان داد که 54٪ از خریداران کتاب های صوتی در بریتانیا برای راحتی خود به آنها گوش می دهند. این بدان معنا نیست که کتاب‌های چاپی قربانی محبوبیت کتاب‌های صوتی می‌شوند، زیرا خوانندگان مشتاق ممکن است هر دو رسانه را مصرف کنند و در مواقعی که خواندن آن خیلی ناراحت کننده است، از کتاب‌های صوتی استفاده کنند. در Scribe، ما به طور متوسط ​​9000 کلمه در ساعت در یک کتاب غیرداستانی تمام شده را توصیه می کنیم. برای یک کتاب 45000 کلمه ای، این حدود 5 ساعت است که هزینه کل آن حدود 2000 دلار است. اگرچه تفاوت زیادی بین خواندن یک کتاب واقعی با گوش دادن به یک کتاب وجود ندارد، کتاب‌های صوتی به افراد کمک می‌کنند تا مطالعه بیشتری را در زندگی روزمره‌شان متمرکز کنند. حالا تصور کنید فردی در حال گوش دادن به یک کتاب از طریق تلفن هوشمند یا بلندگوی هوشمند در حالی که کارهای دیگری مانند رفتن به یک پیاده روی کوچک یا دویدن یا حتی خریدن مواد غذایی را انجام می دهد.

Brillat بر پلتفرم‌های دیجیتال برای دسترسی به کتاب‌های صوتی نظارت دارد. برلیانت گفت: حدود 700 کتاب صوتی و کتاب الکترونیکی با استفاده از Overdrive در دسترس اعضای جامعه UM است، برنامه ای که به کاربران اجازه می دهد عناوین را به مدت دو هفته دانلود کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت آوانامه بازدید نمایید
او گفت که کاربران همچنین می توانند با مراجعه به وب سایت کتابخانه و کلیک بر روی برگه Overdrive e-Books and Audiobooks، در زیر برگه Find and Read، از طریق مرورگر خود به آنها گوش دهند. صداپیشه سام دورو، که 18 کتاب را روایت کرده است، بر اساس تجربه خود معتقد است که اگر داستان به شیوه ای جذاب روایت شود، "شانس بسیار بیشتری برای ماندن شنونده" دارید.

آیا کتاب های صوتی در Spotify وجود دارد؟

انتخاب یک کتاب صوتی مانند این نه تنها به بررسی مسائل اجتماعی کمک می کند، بلکه به خوانندگان اجازه می دهد تا به محتوای جدی تری دسترسی داشته باشند که شاید خواندن آن را به صورت چاپی تصور نمی کردند. در واقع، دانکن هانیمن، سردبیر ارشد پنگوئن می‌گوید که «گرایشی به سمت داستان‌های غیرداستانی سنگین وزن» را در قالب صوتی دیده است. این بینش جالب همچنین نشان‌دهنده نیروی محرکه دیگری در پشت محبوبیت فزاینده کتاب‌های صوتی است، زیرا خوانندگان از آن‌ها برای آموزش خود در مورد موضوعاتی استفاده می‌کنند که ممکن است از خواندنشان لذت نبرند. رمان‌های گرافیکی جدید نیستند - آنها سال‌هاست ادامه داشته‌اند - اما این مجموعه توسط درک مگز اقتباس شده و با این بازیگران باورنکردنی به رهبری جیمز مک‌آوی اجرا شده است.

با افزایش پادکست‌ها، ناشران بیشتری این عطش را برای محتوای صوتی می‌بینند و روی قالب سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کنند و تضمین می‌کنند که کیفیت و تجربه شنیداری دائماً بهبود می‌یابد. بر اساس گزارشی در Publishersweekly.com، برخی از ناشران بزرگ جهان میلیون‌ها دلار برای راه‌اندازی استودیوهای ضبط کتاب‌های صوتی و ثبت نام راوی‌های صوتی برای سرعت بخشیدن به تولید سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این امر منجر به افزایش 18 درصدی تعداد عناوین جدید کتاب صوتی منتشر شده شده است.

کشش ستارگان: رمانی از اما دونوگو

برخی روایت‌های سرراست از یک کتاب هستند، اما زمانی که یک کتاب صوتی به خوبی انجام شود، می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده و فراگیر باشد. فقط به این دلیل که یک مهندس تجربه زیادی در ویرایش موسیقی دارد به این معنی نیست که در مهندسی یک کتاب صوتی عالی خواهد بود. کتاب‌های صوتی ساختار خاصی دارند و نتیجه نهایی باید با محدودیت‌های شدید مطابقت داشته باشد، در غیر این صورت پلتفرم‌های توزیع آن‌ها را نمی‌پذیرند. فایل‌های فصل نیز بسیار طولانی‌تر از بسیاری از آهنگ‌های موسیقی هستند و فقط کلام گفتاری را شامل می‌شوند. مهندسان صدا فایل‌های صوتی را ویرایش می‌کنند، کیفیت صدای نهایی را تضمین می‌کنند و آن‌ها را در یک کتاب صوتی کامل بسته‌بندی می‌کنند که آماده آپلود در توزیع‌کننده شما است. خوشبختانه، خدمات کتاب صوتی برای رسیدگی به هر جنبه ای از تولید کتاب صوتی شما وجود دارد، چه بخواهید یک مهندس صدا، یک راوی حرفه ای یا یک راه حل کامل شروع تا پایان استخدام کنید.

گزارش‌های متعدد نشان می‌دهند که شنوندگان به طور متوسط ​​در دهه 20 و 30 زندگی خود هستند و Audible بیشترین افزایش شنوایی را در گروه سنی داشته است. با توجه به این موضوع، جای تعجب نیست که روز جهانی کتاب زمان بیشتری را برای تبلیغ محتوای صوتی خود صرف می کند، زیرا گوش دادن به کتاب به وضوح نقش مهمی در تشویق علاقه به کتاب در بین جوانان دارد. یکی از دلایل اصلی این محبوبیت، راحتی و در دسترس بودن رسانه است. شما می توانید به طور موثری در عرض چند دقیقه یک کتاب صوتی را دانلود کرده و شروع به گوش دادن کنید. گوش دادن به یک کتاب، به جای خواندن فیزیکی، می تواند راحت تر در یک برنامه شلوغ قرار گیرد. می‌توانید در حین آشپزی، ورزش یا کار، Play را فشار دهید، و کتاب‌های صوتی را به گزینه‌ای جذاب برای کسانی تبدیل کنید که وقت نشستن و خواندن ندارند.

در اینجا در Matinée Multilingual، ما پایگاه داده بزرگی از صداپیشگان با استعداد را داریم که آماده جذب مخاطبان شماست، و دو استودیوی ضبط حرفه ای که برای تولید کتاب صوتی شما عالی هستند. اگر به‌دنبال یک راوی کتاب صوتی هستید، ما مطمئناً به شما کمک می‌کنیم تا صدای عالی را انتخاب کنید و با کمک مهندسان صدای خبره خود، ضبطی با کیفیت بالا ارائه کنیم. همانطور که خواندن یک کتاب می تواند مفید باشد، کتاب های صوتی می توانند بعد جدیدی از تجربه خواندن شنونده را ارائه دهند. شنوندگان با شنیدن آن از طریق یک شخص واقعی قادر به دریافت اطلاعات به صورت کلامی و غیرکلامی می شوند. این باعث ایجاد سطح عمیق تری از درک می شود زیرا شنوندگان می توانند از طریق داستان و همچنین از صدایی که می شنوند تصاویری ایجاد کنند. تحقیقاتی که این نوع درگیری روایی را توسط UCL اندازه‌گیری کرد، نشان داد که «گوش دادن به روایت‌های صوتی پردازش شناختی و عاطفی بیشتری را نسبت به تصاویر بصری انجام می‌دهد».

اکثر بلندگوهای کامپیوتر وضوح صدای کافی برای برجسته کردن مشکلات مربوط به صدای خش خش یا سایر نویزهای پس زمینه را ارائه نمی دهند. از آنجایی که فرآیند ضبط روایت دو برابر کتاب تمام شده طول می کشد، این برای یک کتاب 45000 کلمه ای 10 ساعت در استودیو خواهد بود. برای اطمینان از اینکه مردم احساس بی حوصلگی نمی کنند یا دلیلی برای کنار گذاشتن کتاب های صوتی خود پیدا نمی کنند، ناشران ممکن است خلاق باشند و محتوای جذابی را معرفی کنند. با کمک هوش مصنوعی، ممکن است شبیه سازی صدای بازیگر مورد علاقه خود یا حتی والدینتان را نیز دریافت کنید که کتاب را برای شما می خوانند.





:: موضوعات مرتبط: کتاب صوتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: